ÅRETS SERVICELØFT 2012 – LASSE GIMNES JURYLEDER

Lasse Gimnes er utnevnt til juryleder for Årets Serviceløft 2012 i regi av reiselivsorganisasjonen HSMAI. Tirsdag 9. oktober skal HSMAI hedre organisasjoner og bedrifter som utmerker seg med Norges beste service. Her skal kremen av norske serviceorienterte selskaper i samtlige næringer hedres. Gimnes er daglig leder i GimCom AS og kommunikasjonsrådgiver. Han har tidligere jobbet som ansvarlig redaktør i Kampanje, forlagsdirektør i SHF/Aller, kommunikasjonsdirektør i SOL og TVNorge og som journalist i VG. -Dette er en utfordring som jeg gleder meg til. Vi er godt i gang med å jakte på de beste service-eksemplene her til lands. Det er mye godt å velge imellom, sier juryleder Lasse Gimnes (bildet).

Følgende personer får han med seg i juryen: Head of consumer support i Kredinor Trine Lise Ness Grimstad, gründer og blogger Astrid Valen-Utvik, executive officer i The Thief Marcus Majewski, direktør i Hafslund Kundesenter Christina Endresen, gründer og blogger hos Cecilie TS AS Cecilie Thunem-Saanum, kreativ leder i MerEvent Bård Stokke, eier og daglig leder i Kulinariske Steder Silvia Jøhl Fartum, adm. dir. i Akerrestauranter AS Helene Skjenneberg, informasjonssjef i Oslo Taxi Lars Dolva og HSMAI student Andreas Feiring.

-Vi har en sterk jury med kompetanse i bredde og dybde. Vi har derfor høye ambisjoner om å finne vinnere som representerer eliteklassen innen service, sier Gimnes. -Mange bidrag er kommet inn, men flere er på gang. Vi oppfordrer folk til å komme med gode forslag innen ulike kategorier knyttet til service, fortsetter Gimnes.

Hovedprisen innen service er kalt Årets Serviceløft – og deles ut for tredje gang under HSMAI-dagen 9. oktober. Det vil også bli utdelt priser i følgende kategorier: Kundebehandling, tjenesteutvikling, medarbeiderutvikling, klagebehandling, fysiske rom og systemer, kommunikasjon og kundeopplæring. Administrerende direktør Ingunn Hofseth i reiselivsorganisasjonen HSMAI gleder seg til juryering og etterhvert utdeling av priser. -Vi er glade for å ha en meget sterk jury på plass. Vi er trygge på at vi får gode og vel fortjente vinnere. Service får en stadig høyere prioritering innen reiselivet bredt definert. Ja, stadig flere selskaper og organisasjoner velger å bruke mer ressurser på dette området. Fordi det er særdeles viktig, sier Ingunn Hofseth. -Vi vil presisere at kåringen gjelder for samtlige bransjer og næringer, ikke bare reiselivsnæringen, sier Hofseth.

Mer om HSMAI, HSMAI-dagen og prisene finner du på www.hsmai.no.

 

 

About hkp