HSMAI MED DIGITAL MARKEDSSATSING OG KONFERANSE I OSLO

HSMAI Europe, den europeiske grenen av Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI), har oppnevnt sitt første Digital Marketing Advisory Board og introduserer med det samme HSMAI Marketing Strategy Conference, som avholdes i Oslo torsdag 24. mai. Konferansen blir etterfulgt av HSMAI European Awards.

Som neste ledd i utviklingen av medlemsfordeler for sine europeiske medlemmer, har HSMAI Europe oppnevnt sitt første Digital Marketing Advisory Board. Ledet av Ally Dombey, daglig leder i Revenue by Design, vil gruppen være med å utvikle kunnskap, verktøy og ressurser innen digital markedsføring, og gjøre dette tilgjengelig for medlemmer av HSMAI Europe.

– Jeg er svært glad for å ha med ledere fra europeisk reiselivsnæring i vårt første Digital Marketing Advisory Board, sier Ingunn Hofseth, president i HSMAI Europe. Hun påpeker at alle medlemmene i gruppen har mye erfaring i bruk av digitale medier.  – Dette markerer en viktig milepæl i utviklingen av medlemsfordeler og en innsats fra HSMAI Europe for å sikre at våre medlemmer har tilgang til det beste av utvikling innen digital markedsføring.

Medlemmer av HSMAI Europe’s Digital Marketing Advisory Board:

Ally Dombey, Managing Director, Revenue by Design

Sally Beck, Director of Marketing, Landmark London

R.J. Friedlander, CEO, ReviewPro

Christian Kamhaug, Head of Social Media, SAS

Patrick Landman, CEO, Xotels

Riko van Santen, Vice President Ecommerce, Louvre Hotel Group

Niklas Schlappkohl, Director Ecommerce, Rezidor Hotel Group

James van Thiel, Industry Leader – Travel, Google

Simen Vinge, Director of Marketing, Comfort Hotels Norway

Suzie Wotton, Vice President Marketing, Red Carnation Hotels

David Wright, Vice President Distribution & E-Commerce, Meliá Hotels International

Første steget i lanseringen av HSMAI Digital Marketing Advisory Board er HSMAI Marketing Strategy Conference, som blir avholdt torsdag 24. mai på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo. Fokus for konferansen vil være på SoLoMo – Social, Location og Mobile Marketing. Foredragene holdes av internasjonalt anerkjente foredragsholdere som Dan Hill (President, Sensory Logic), Paolo Torchio (VP E-Marketing & Revenue Consulting, Sabre Hospitality Solutions), Geoff Parker (Client Services Director, Click Consult), André Wiringa (Managing Partner/CXO, Performance Solutions), og Asif Khan (Founder and President, The Location Based Marketing Association).

Konferansen vil bli etterfulgt av HSMAI European Awards, en markedsføringskonkurranse der målet er å stimulere til god markedsføring gjennom å løfte frem og belønne nyskapende markedsarbeid.

Se http://hsmaimarketingconf.axaco.se/ for mer informasjon om konferansen.

 

 

About hkp