TRAVELMATCH I OSLO 10. JANUAR

NETT Travelmatch indexmid_noTorsdag 10. januar er det igjen klart for workshopen Travelmatch, denne gang i Oslo Kongressenter.

Interessen fra selgersiden har også denne gangen vært stor, og vi har med oss et bra spekter av aktører. Derimot er det en betydelig treghet i den norske reiselivsnæringen, og vi håper fortsatt å kunne rekruttere flere deltagere fra reisebyråer, turoperatører, eventbyråer, kongressarrangører etc., samt ansvarlige for kjøp av reiselivstjenester i bedrifter og organisasjoner, sier prosjektleder Arne Sundt-Bjerck.

Dette er en unik mulighet til å treffe mer enn 90 spennende reiselivsaktører på samme sted i løpet av en dag. Blant annet følgende: Internasjonale flyselskaper som AFKLM, Air Baltic, Air Berlin, Austrian Airlines, Brussels Airlines, China Southern Airlines, Estonian Air, Finnair, Icelandair, LATAM Airlines Group, Lufthansa German Airlines, Norwegian, Qatar Airways, Swiss International Air Lines, TAP Portugal, Thai Airways, Turkish Airlines, United Airlines.

Fergerederiene Tallink Silja og Viking Line.

Nasjonale turistkontorer fra Estland, Filippinene, Frankrike, Island, Kroatia, Polen, Serbia, Thailand, Tsjekkia, Tunisia, Tyskland, Ungarn.

Regionale og lokale turistkontorer, i første rekke fra Spania og Frankrike.

Agenter fra en rekke land på flere kontinenter, som bl.a. Costa Rica, Danmark, Estland, Georgia, Hellas, India, Irland, Island, Italia, Jordan, Kroatia, Kypros, Latvia, Litauen, Polen, Russland, Serbia, Spania, Storbritannia, Sverige, Tanzania, Thailand, Tsjekkia, Tyrkia, Tyskland, Ungarn, USA.

Flere internasjonale agenter som representerer virksomheter og produkter på de fleste kontinenter.

Et antall hotellkjeder, spesielle hotellvirksomheter, spa-tilbud og andre interessante nisjeaktører.

– Fortsatt er det mange i den norske reisebransjen som ikke har oppfattet at dette er stedet å være den 10. januar; enten du driver med kunderådgivning, salg, turplanlegging, jobber med grupper, er key account, har ansvar for incentives, konferanser, events, etc., eller kjøper inn reiselivstjenester til din bedrift eller organisasjon.

For alle norske aktører som kjøper, pakketerer og distribuerer internasjonale reiselivsprodukter, er deltagelse på Travelmatch uten omkostninger, sier Arne Sundt-Bjerck.

 

About hkp