HILTON MED GLOBAL KAMPANJE FOR Å TA GJESTER TILBAKE FRA OTA’ENE

6-bransjenytt-hilton-madaphi_gallery_newextHiltons gjester gikk glipp av 57 milliarder Hilton HHonors Points, eller over 1,6 millioner gratis overnattinger, ifjor fordi de ikke bestilte direkte. Derfor har Hilton Worldwide lansert sin største globale markedsføringskampanje noengang, “Stop Clicking Around”.

Hensikten er å øke antall medlemmer i bonusprogrammet Hilton HHonors og endre forbrukernes adferd ved å overbevise dem om at det er bortkastet tid å klikke rundt på nettet for å finne beste pris.

– Det er en utbredt oppfatning blant vanlige hotellgjester at online-reisebyråene (OTA’ene) tilbyr de laveste prisene på nettet, sier Geraldine Calpin, Senior Vice President og sjef for Marketing & Digital i Hilton Worldwide. Med denne kampanjen vil Hilton gjøre det tydelig at medlemmene i Hilton HHonors får bedre rompriser enn hva OTA’ene kan tilby.

About hkp