NORDIC CHOICE HOTELS PÅ INNOVASJONSTOPPEN

Ifølge Norsk Innovasjonsindeks er Nordic Choice Hotels reiselivsbransjens mest innovative selskap. I tillegg viser undersøkelsen at selskapet kaprer en åttendeplass på listen over Norges mest innovative bedrifter uavhengig av bransje.

At Nordic Choice Hotels både rangeres som topp 10 i Norge og best i bransjen av egne kunder er fantastisk. Innovasjon i Nordic Choice handler om kreativitet, å utfordre etablerte sannheter og se nye sammenhenger og synergier. Summen av tiltakene fra 13.000 medarbeidere fordelt på 191 hoteller og seks land, bidrar til å skape mer spennende gjesteopplevelser og mer bærekraftige hotellopphold, sier Petter Stordalen, eier av Nordic Choice Hotels.

I Nordic Choice følger vi en Triple Bottom Line philosophy, som betyr at vi rapporterer på de tre bunnlinjene; People, Planet og Profit. Innovasjon og bærekraft skal gjennomsyre hele verdikjeden. Derfor jobber vi systematisk med seks satsningsområder: mangfold blant ansatte og samarbeid med NAV og Samhall i Sverige, etisk handel, lokalt samfunnsansvar, arbeidet mot trafficking og samarbeid med UNICEF, miljøvennlig drift og bærekraftig mat. Hele organisasjonen bidrar kontinuerlig til å finne smartere og bedre løsninger, slik at vi kan utrette enda mer positivt gjennom arbeidet vårt, sier Torgeir Silseth, administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.

About hkp