PRIS FOR BESTE HOTELLOPPLEVELSE I NORGE TIL THON HOTEL STAVANGER

Thon Hotel Stavanger har vunnet prisen Guest Experience Award Norway.

Prisen deles ut av HSMAI og Customer Alliance til det hotellet som scorer høyest på kundetilfredshet og positive anmeldelser på Tripadvisor, Hotels.com, Google, Facebook og andre.

– Å vinne denne prisen er helt fantastisk! Jeg er svært stolt over det fenomenale arbeidet  mine kollegaer gjør hver eneste dag. Vårt mål er å levere minnerike gjesteopplevelser som er helt i toppsjiktet. Derfor er det ekstra gøy å vinne Guest Experience Award-prisen, som baseres på nettopp tilbakemeldinger fra gjestene om Thon Hotel Stavanger, sier hotelldirektør Olle Aulin (bildet).

Ti hoteller i Norge var nominert til prisen hvor Thon Hotel Stavanger tok førsteplassen.

– Thon Hotel Stavanger åpnet høsten 2016 og toppet raskt listen på Tripadvisor som byens beste hotell. Vi ser at gjester er svært fornøyd med service, mat og design, og med beliggenhet og hotellfasiliteter. Det er festlig å se hvor populært Thon Hotel Stavanger er blant gjester, sier konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.
I begrunnelsen sier HSMAI og Customer Alliance følgende:

– Som forventet er dette hotellet rangert som nummer én på Tripadvisor, Booking.com og Expedia i byen det ligger i. Hotellet har nesten 1000 anmeldelser de siste 12 månedene og har oppnådd en score på gjestetilfredshet på 94 %. Dette hotellet har virkelig vist hva det betyr å levere en eksepsjonelt bra og konsistent gjesteopplevelse. I kategorien for hotell, skilte Thon Hotel Stavanger seg klart ut som en bedrift som leverer strålende kundeservice og gode kundeopplevelser over tid.

About hkp