BEST WESTERN LANSERER “WHITE LABEL”

6-bransjenytt-best-western-surestay-650x195Best Western Hotels & Resorts introduserer nå sitt nye “white label” – SureStay Hotels. Med tre adskilte varemerker innen 3-stjerners segmentet – SureStay Hotel, SureStay Plus Hotel og SureStay Signature Collection, tilbyr Best Western nå et nytt alternativ til hotelleiere som vil ha stor lokal frihet.

Fordelene for de hotelleierne som slutter seg til SureStay er mange. SureStay hoteller får tilgang til Best Western Hotels & Resorts’ utvalgte OTA-avtaler, deres globale distribusjonskanaler, web- og mobilsider og 70 års bransjeerfaring. I tillegg vil hotellene få støtte fra et globalt salgsteam med fokus på forretningsreisende, såvel som privatreisende. For å kvalifisere seg som et SureStay hotell kreves minst 3,5 i score på TripAdvisor.

– Med SureStay vil vi skape en gruppe hoteller som får tilgang til fordelene i en global hotellkjede, uten å tilpasse seg standarder og systemer, sier Johan Kukacka, CEO, Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia.

Han fortsetter; – Det blir derfor enkelt å slutte seg til en franshiseavtale med SureStay Hotels og vi ser et stort potensiale i Skandinavia. Det finnes veldig mange hoteller innen dette segmentet som idag ikke har noen kjedetilhørighet, eller tilhører en liten lokal hotellkjede, og som savner utviklingsmuligheter som Best Western kan tilby.

About hkp