TINE BIRKELAND – ÅRETS KOMMERSIELLE LEDER I SCANDIC

Mandag kveld gikk Scandics President’s Awards av stabelen på Scandics lederkonferanse The Moment i Stockholm. Tine Birkeland, markedsdirektør i Scandic Norge, stakk av med seieren i kategorien Commercial of the Year.

Foran 700 Scandic-kollegaer fra hele Norden mottok Tine Birkeland pris i kategorien Commercial of the Year, for innsatsen som hun og hennes team har gjort for å bygge Scandics posisjon i det norske markedet. Scandic har i 2016 tatt markedsandeler i Norge og styrket sin posisjon gjennom flere viktige satsingsområder. Hotellkjeden har dessuten utmerket seg ved å vinne flere HSMAI-priser, nominasjon som Årets Idrettssponsor og ikke minst ved lansering av blant annet Frokosten.no, Verdens lengste frokostbord i Bodø og den virale filmen «The Epic Volley», som har hatt en potensiell rekkevidde på 300 millioner seere i samtlige verdensdeler.

– Det er med stor ydmykhet jeg tar imot denne prisen, i sterk konkurranse med så mange dyktige kollegaer i hele Scandic. Denne prisen går til hele markedsavdelingen og er en bekreftelse på at vi i Scandic Norge holder en riktig kurs. Og ikke minst er anerkjennelsen til stor inspirasjon for å fortsette å utvikle Scandic som Norges ledende hotellkjede, sier Birkeland.

Sjef for Scandic Norge, Svein Arild Steen-Mevold, mener prisen var svært fortjent.

– Tine og hennes team har vist en eksepsjonell evne til å levere fantastiske resultater for Scandic gjennom flere år, og hennes arbeid er til stor inspirasjon for hele selskapet.

About hkp